Naši žáci vyrazili zlepšovat své dovednosti v anglickém jazyce na jazykově poznávací zájezd do Anglie. V přímořském městě Hastings je po dlouhé cestě přivítaly jejich hostitelské rodiny. Každé ráno žáci navštěvovali místní jazykovou školu Major Study Tours v kongresových prostorách hotelu Victoria přímo na plážové promenádě. Po obědě se žáci vydávali objevovat krásy okolí,
například Hastings Castle, Smugglers Caves či křídové útesy Seven Sisters. Dalším výletem bylo lázeňské město Brighton, jehož krásy pozorovali z atrakce i360 ve výšce 138 metrů.
Poslední den výuky uplatnili žáci své nabyté vědomosti v praxi mezi místními. V centru oslovovali kolemjdoucí a kladli jim otázky z historie města Hastings. Odpoledním výletem byly dvě vesničky – první vesnice Battle proslula bitvou krále Herolda a Viliama Dobyvatele, druhá vesnička Rye, která byla v minulosti pirátským přístavem, ačkoliv neleží přímo u moře, ale na řece Rother.
V pátek žáky čekal poslední výlet, a to celodenní návštěva hlavního města. V Londýně prošli okolo mnoha známých památek, krmili veverky ve St. James ‘s parku a navštívili mnoho obchodů nebo jen vychutnávali krásy velkoměsta. Po velmi dlouhém dni se těšili na odpočinek během cesty domů, ale nevěděli, že je čeká ještě jedno dobrodružství, a to prodloužení pobytu v Doveru díky rozbitému autobusu. V odbavovací hale pro pěší pasažéry na trajekt z Doveru do Calais tak přečkali 18 hodin, než dorazil náhradní autobus a konečně mohli vyrazit na cestu do svých domovů.
Ing. Veronika Ambrozová
Zlepšujeme se v anglickém jazyce.
Informace k ubytování nových žáků 15.5.2024 Možnosti ubytování nových žáků na rok 2024/25 |
||
První pomov pro všechny 15.5.2024 Přijďte se podívat ja se zachraňují životy |
||
Výsledky přijímacího řízení rok 2024/25 15.5.2024 Aktuální výsledky přijímacího řízení všechny obory&nb... |
||
Exkurze v Muzeu A. G. Masarykové 14.5.2024 Cyklus “Alice G. Masaryková - odkaz ženy, která inspiruje generaci” |
||
Digitalizujeme školu 7.5.2024 REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY – KOMPONENTA 3.1 |